loading...
جدید ترین اخبار ورزشی ایران و جهان
محمد رضا بازدید : 47 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

فرنگي‌کار وزن 96 کيلوگرم تيم کشتي دانشجويان گفت: حضور در مسابقات دانشجويان جهان مي‌تواند محک خوبي پيش از حضور در مسابقات جهاني باشد.

مهدي علياري فرنگي‌کار وزن 96 کيلوگرم تيم کشتي دانشجويان ايران گفت: در ماه‌‌هاي گذشته تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و شرايط خوبي دارم. تمام تيم‌ها با نفرات اصلي خود و حداکثر قدرت به اين مسابقات آمده‌اند و مي‌دانم کار سختي خواهيم داشت، اما هدف من کسب عنوان قهرماني است.
به نقل از فارس، وي با اشاره به تغيير قوانين کشتي گفت: تمام تيم‌ها براي کسب خوشرنگ‌ترين مدال به اين مسابقات آمده‌اند و مي‌خواهند خودشان را قبل از مسابقات جهاني با قوانين جديد محک بزنند. من هم به دنبال اين هستم و مي‌خواهم خودم را پيش از مسابقات جهاني در اين ميدان محک جدي بزنم.
علياري تصريح کرد: در کشتي فرنگي هم مانند آزاد روس‌ها با نفرات اصلي و ملي‌پوش خود به ميدان آمده‌اند و از طرفي کشورهاي استقلال يافته از شوروي سابق هم با تمام توان آمده‌اند که اين موضوع کار ما را سخت مي‌کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پايگاه اطلاع رساني ورزشی براي ایرانیان كه اخبار ورزشی در حوضه های فوتبال،واليبال ،بسكتبال و...ونتايج بازيها و جداول ليگ هاي ورزشي را ارائه می کند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 2,845
  • بازدید کلی : 25,881